ЗАМЯНА
В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:

1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги по замяна и връщане на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).
3. Вие трябва да ни изпратите стоката, която искате да заменим, с пратка към нас, която да е със следните опции:опция преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви посочим.
Ние поемаме ангажимента да получите обратно продукта по замяната стоката в рамките на 7 работни дни, след като сме получили, прегледали И приели Вашата пратка, отговаряща точно на Условията в гореописаните т.1, т.2 и т. 3. на раздел „ЗАМЯНА”.

Ако желаете да замените получения продукт за друг, моля първо се свържете с нас на тел: 0876 44 49 76, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.
Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - support@monli.bgили Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.

МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС тел: 0876 44 49 76!

ВРЪЩАНЕ
В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:

1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги за връщане на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).

3. Възстановяването на цената на върната от Вас стока става чрез наложен платеж, равен на цената на върнатия продукт. За целта Вие, клиентът, трябва да изпратите на Търговеца стоката с пратка към него, която да е със следните опции: Преглед, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви бъде посочен от Търговеца. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Възстановяването на сумата (плащането на наложения платеж и вземане на пратката ви) ще бъде извършено от  Търговеца , в рамките на 7 (седем) работни дни, след по-късната от тези две дати:
- датата на пристигане в указания офис
- датата, на която ни пратите на Viber или по email данните на товарителницата, с която сте изпратили  пратката ви
(Търговецът си запазва правото да се възползва от законовия срок от 14 календарни дни)

Ако желаете да върнете получената от Вас стока, моля първо се свържете с нас на тел: 0876 44 49 76, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.
Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - support@monli.bg , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.

МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС на тел: 0876 44 49 76!